Email Marketing για την Savorita

customer website


Ο Πελάτης

Η Savorita είναι ένας προμηθευτής τροφίμων, που εξειδικεύεται στις ντόπιες Ιταλικές γεύσεις. Ως λάτρεις των αυθεντικών Ιταλικών προϊόντων,  συνδέουν τοπικά καταστήματα τροφίμων και εστιατόρια σε όλη την Ευρώπη με ντόπιους, παραδοσιακούς παραγωγούς πρώτων υλών αδιανόητης ποιότητας από την Ιταλία.

Στόχος

Κύριος στόχος της email marketing καμπάνιας μας για την Savorita ήταν η αύξηση του CTR (Click Through Rate) για τo εβδομαδιαίο newsletter της εταιρίας. Δεύτερη μέριμνά μας ήταν να επιτύχουμε κάποια μικρά low-ticket sales στα πλαίσια του CTA (Call to Action) ορισμένων από των emails. Η όλη καμπάνια θα αποτελούσε μέρος του interest stage για το sales funnel της Savorita. 

Αξίζει να σημειωθεί σε αυτό το σημείο, ότι είχε γίνει ήδη ένα αρχικό στάδιο του lead generation και η εταιρία μας διέθεσε από μόνη της μια λίστα περίπου 200 διευθύνσεων email (νόμιμα συλλεγμένων) για να εργαστούμε από την αρχή.

Υλοποίηση

Κατά την υλοποίηση σημαντικό ρόλο έπαιξε τόσο το copywriting όσο και το graphic designing που παρείχε η writelix στη savorita, καθώς δεν υπήρχε δοσμένο template και η συγγραφή, αλλά και ο σχεδιασμός του κάθε email έπρεπε να γίνει από εμάς. Στο background δημιουργήθηκε ένα αποτελεσματικό customer journey που επέλεγε εξατομικευμένη προσέγγιση με βάση το επίπεδο του funnel στο οποίο είχε φτάσει ο κάθε prospect.

Email Marketing για την Savorita-Writelix.gr

Αποτέλεσμα

  • Εν ‘τέλη, πετύχαμε αυτήν την πολυπόθητη αύξηση στο CTR από 3% ως και 11% σε ορισμένες καμπάνιες
  • Αυτοματοποίηση των διαδικασιών, αφού, μέσω mailchimp, φτιάξαμε customer journeys για κάθε στάδιο του sales funnel. Παράλληλα, δημιουργήσαμε και τα κατάλληλα templates, ώστε να είναι ευκολότερος ο σχεδιασμός καμπάνιας κάθε φορά. 
  •  Πετύχαμε αυξημένη και ποιοτικότερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα.  
  • Εκπαίδευση του προσωπικού, πάνω στην δημιουργία και τη διαχείριση email marketing καμπάνιας για κάθε σκοπό.

Επειδή η ειλικρίνεια είναι βασική αρχή μας, παραδεχόμαστε πως δεν καταφέραμε να μειώσουμε το unsubscribe rate των emails. Η εταιρία, είχε ένα unsubscribe rate της τάξεως του 0,5 με 1% ανά newsletter και μας είχε ζητηθεί να το βελτιώσουμε, πράγμα που δεν καταφέραμε. Παρόλα αυτά, ο συνεργάτης μας έμεινε ευχαριστημένος από το overall performance της καμπάνιας μας και για αυτό άλλωστε ανανέωσε και τη συνεργασία. Με τη σειρά μας υποσχεθήκαμε βελτίωση στις απερχόμενες καμπάνιες.

Competitor Research

Product Research

API Key Verification

ΕΛΑ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ