Η δημιουργία και η επιμέλεια περιεχομένου είναι δύο από τις πιο σημαντικές έννοιες στο ψηφιακό μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ περιεχομένου. Η δημιουργία περιεχομένου είναι η διαδικασία δημιουργίας νέου περιεχομένου που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών μιας επιχείρησης, ενώ η επιμέλεια περιεχομένου είναι η διαδικασία εύρεσης, οργάνωσης και κοινοποίησης σχετικού περιεχομένου από άλλες πηγές.
Η δημιουργία περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση που θέλει να χρησιμοποιήσει το ψηφιακό μάρκετινγκ για να προσεγγίσει πελάτες. Πρόκειται για τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου, όπως αναρτήσεις σε ιστολόγια, βίντεο, podcasts, infographics και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την οικοδόμηση ενός εμπορικού σήματος, τη δημιουργία leads και την προώθηση υπηρεσιών ή προϊόντων.
Η δημιουργία περιεχομένου περιλαμβάνει την έρευνα θεμάτων, τη συγγραφή κειμένων, το σχεδιασμό οπτικού υλικού και τη δημιουργία ελκυστικού και εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσέλκυση και τη δέσμευση πελατών. Η επιμέλεια περιεχομένου, από την άλλη πλευρά, είναι η διαδικασία εύρεσης, οργάνωσης και κοινοποίησης σχετικού περιεχομένου από άλλες πηγές. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να περιλαμβάνει άρθρα, αναρτήσεις ιστολογίου, βίντεο, infographics και εικόνες που έχουν δημιουργηθεί από άλλες πηγές, αλλά μπορεί επίσης να περιλαμβάνει περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί από τη δική σας ομάδα.
Η επιμέλεια περιεχομένου περιλαμβάνει την έρευνα θεμάτων, την εύρεση νέων πηγών περιεχομένου, την οργάνωση του περιεχομένου σε συλλογές και, στη συνέχεια, την κοινοποίησή του στο κοινό σας. Η δημιουργία και η επιμέλεια περιεχομένου είναι δύο βασικά στοιχεία μιας επιτυχημένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.
Η δημιουργία περιεχομένου βοηθά τις επιχειρήσεις να επινοήσουν πρωτότυπο περιεχόμενο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προσέλκυση και τη δέσμευση πελατών, ενώ η επιμέλεια περιεχομένου βοηθά τις επιχειρήσεις να οικοδομήσουν σχέσεις με άλλες πηγές και να ενισχύσουν την εμβέλεια του περιεχομένου τους. Όταν χρησιμοποιούνται μαζί, μπορούν να οδηγήσουν τις επιχειρήσεις στο να δημιουργήσουν μια ισχυρή στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου με μοναδικό αποτέλεσμα την αύξηση των κερδών.
Pingback: Δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου
Pingback: Τα πλεονεκτήματα του content Marketing | Writelix.gr