« Back to Glossary Index

Θέλετε να εκμεταλλευτείτε τα εκατομμύρια ενεργών χρηστών και τα δισεκατομμύρια εμφανίσεων που προσφέρει το Facebook για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας; Έχετε έρθει στο σωστό μέρος! Με τόσες πολλές δυνατότητες για τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν πελάτες, μπορεί να είναι δύσκολο να ξέρετε από πού να ξεκινήσετε. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές σχετικά με τον τρόπο διαφήμισης στο Facebook που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις διαφημίσεις σας:

Ορίστε σαφείς στόχους: Πριν ξεκινήσετε τη διαφημιστική σας καμπάνια στο Facebook, είναι σημαντικό να καθορίσετε τους στόχους σας. Θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας, να δημιουργήσετε leads ή να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου; Ο καθορισμός σαφών στόχων θα σας βοηθήσει να καθορίσετε τον καλύτερο τρόπο προσέγγισης του κοινού-στόχου σας και τους τύπους διαφημίσεων που πρέπει να δημιουργήσετε.
Γνωρίστε το κοινό σας: Αφού ορίσετε τους στόχους σας, ήρθε η ώρα να γνωρίσετε το κοινό σας. Το Facebook σας προσφέρει τη δυνατότητα να στοχεύσετε διαφημίσεις με βάση τα ενδιαφέροντα, την τοποθεσία, την ηλικία και άλλα στοιχεία ενός χρήστη. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε κοινά “Lookalike” για να στοχεύσετε άτομα που έχουν παρόμοια ενδιαφέροντα ή συμπεριφορές με αυτά των σημερινών πελατών ή των οπαδών σας.

Δείτε το άρθρο εδώ

« Επιστροφή στο Ευρετήριο
This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Επικοινωνήστε Μαζί Μας

Τι είναι η Δημιουργία Περιεχομένου-Writelix.gr
Αρχική Σελίδα
Τηλέφωνο
Ας Συνεργαστούμε