Τι είναι η διαχείριση λογαριασμών social media
Η διαχείριση λογαριασμών social media είναι υπηρεσία η οποία περιλαμβάνει ένα πλήρες πακέτο παροχών, με στόχο την ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ενός brand. Με τον όρο ανάπτυξη εννοούμε την αύξηση κοινού και αναγνωρισιμότητας.
Ως brand δεν εννοούμε απαραίτητα μια εταιρεία. Brand είναι τόσο οι ανεξάρτητοι δημιουργοί, όσο και οι τοπικές επιχειρήσεις ή μικρές σελίδες που μοιράζονται περιεχόμενο.
Όταν ένα brand λοιπόν αποφασίζει να ξεκινήσει τη διαχείριση λογαριασμών social media, έχει έναν βασικό στόχο: Την ανάπτυξη του κοινού του.
Πως γίνεται η διαχείριση λογαριασμών social media
Αυτή η διαδικασία, τελείται συνήθως από κάποιον τρίτο… εσωτερικό ή εξωτερικό στην επιχείρηση. Η διαχείριση λογαριασμών social media σε επαγγελματικό επίπεδο δεν γίνεται από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη ή τον δημιουργό, διότι είναι χρονοβόρα δραστηριότητα και επιπλέον χρειάζεται τις απαραίτητες γνώσης. Στην τελική, η διαχείριση δεν θα αποδειχθεί τόσο αποτελεσματική όσο θα έπρεπε αν δεν εκτελεστεί από τους ειδικούς.
Οπότε, με τα παραπάνω στο νου μας, ο εσωτερικός/εξωτερικός συνεργάτης/ομάδα έρχεται αντιμέτωπος με 2 σενάρια:
- Να πρέπει να δημιουργήσει λογαριασμούς από την αρχή
- Να πρέπει να πάρει και να βελτιώσει τους είδη υπάρχον λογαριασμούς social media
Πόσο κοστίζει η διαχείριση λογαριασμών social media
Τα πακέτα διαχείρισης λογαριασμών social media συνήθως είναι μηνιαία και κυμαίνονται από τα 100€ έως και 600€. Σημαντικό ρόλο παίζει πόσο περιεχόμενο περιλαμβάνεται στην τιμή (πόσα posts και πόσα stories το μήνα), αλλά και τι ιστορικό επιτυχίας έχει ο συνεργάτης σου.
Για να κρίνεις κατά πόσο η προσφορά που έλαβες από κάποιο agency ή freelancer για διαχείριση social media είναι αξιόλογη, λάβε υπόψιν τους παρακάτω παράγοντες:
Γιατί το brand μου χρειάζεται διαχείριση λογαριασμών social media?
Γιατί ίσως να μην έχεις δει ακόμη τα επιθυμητά αποτελέσματα
Μπορεί, ενώ ακολουθείς κάποια στρατηγική για τα social media σου, ακόμη να μην έχεις δει τα αποτελέσματα που περίμενες. Και δεν μπορείς να ξέρεις τι φταίει και δεν λειτουργούν αποτελεσματικά οι ενέργειές σου.
Μπορεί, αν και όχι επαγγελματίας, να καταφέρνεις να κάνεις μια αξιοπρεπή διαχείριση λογαριασμών social media. Αλλά και πάλι, χωρίς να το καταλαβαίνεις, υπάρχει πιθανότητα να κάνεις τις λάθος ενέργειες. Είναι πολύ λεπτή η γραμμή που χωρίζει τις δραστηριότητες που φαίνεται ότι κάνουν καλό στη σελίδα σου, με αυτές που πραγματικά κάνουν.
Γιατί μπορεί να σου διορθώσει τυχόν εσφαλμένες κινήσεις στο παρελθόν
Μπορεί με λάθος ενέργειες στο tiktok να έχεις υποστεί shadowban και ενώ ποστάρεις τακτικά, τα βίντεό σου να λαμβάνουν 0 προβολές…
Μπορεί να λαμβάνεις χιλιάδες προβολές στις διαφημίσεις σου, αλλά αυτοί που τελικά προσεγγίζουν το προφίλ σου να είναι ελάχιστοι επειδή δεν έχεις κάνει σωστό target-audience…
Μπορεί να μην πόσταρες τακτικά, γιατί δεν ήξερες ότι με συγκεκριμένα εργαλεία μπορείς να κάνεις την ίδια δημοσίευση ταυτόχρονα σε 3 – 4 λογαριασμούς…
Τέτοιες εσφαλμένες κινήσεις συναντάμε συχνά σε πελάτες μας και μέχρι να αναλάβουμε εμείς τη διαχείριση λογαριασμών social media, βασανίζοταν από προβλήματα που δεν είχαν ιδέα από που προέρχονταν.
Γιατί πρέπει να ασχοληθείς και με άλλες πτυχές της επιχείρησής σου
Γιατί έχεις το ταλέντο, αλλά όχι την εξειδίκευση
Και φυσικά, όπως κάθε τύπος marketing έτσι και η διαχείριση λογαριασμών social media γίνεται από επαγγελματίες γιατί απαιτεί την κατάλληλη εξειδίκευση. Μπορεί να είσαι καλός στο να φτιάχνεις το προϊόν σου ή να παρέχεις την υπηρεσία σου, δεν γίνεται όμως να είσαι και ειδικός από social media.
Ούτε και μπορείς να γίνεις βλέποντας tutorials στο youtube…
Όποια ομάδα διαχείρισης social media σε αναλάβει, θα πρέπει να είναι εξοπλισμένη με βαθιά γνώση στα παρακάτω:
- Γραφιστικά
- Copywriting
- Competitor Research
- SEO / Hashtag research
- Customer research
- Content Planning
- Facebook Ads management
Γιατί μπορεί να χρειαστεί να τρέξεις διαφημίσεις
Γιατί είναι μια επένδυση που θα αποδώσει
Όπως είπαμε, η διαχείριση social media έχει στόχο την αύξηση του κοινού σου. Όλες οι ενέργειες και οποιαδήποτε στρατηγική έχει έναν και μόνο σκοπό: Να σου μεγαλώσει το κοινό. Το κοινό με τη σειρά του, μπορεί εύκολα να μεταφραστεί σε πωλήσεις. Έτσι, μια επιτυχημένη διαχείριση είναι ικανή να σου αυξήσει τα νούμερα και να σου αποζημιώσει την επένδυση!
Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που εξασφαλίζει για την επιχείρηση την επένδυσή της ακόμη και στο 10πλάσιο.
Pingback: Επιτυχημένο Πλάνο Social Media σε 3 Βήματα!
Pingback: Πως κάνουμε επιμέλεια κειμένου copywriting
Pingback: Ανάλαφρα χτενίσματα για γάμο | Behairstyle.gr
Pingback: 5 Βήματα για να στήσετε μενού εστιατορίου - menus.gr
Pingback: Χτένισμα στο σπίτι και τα πλεονεκτήματά του | Behairstyle.gr
Pingback: Τι περιλαμβάνει το κόστος διαχείρισης social media;
Pingback: Τι είναι η εταιρική ταυτότητα mock up; | artgrafics.gr