Τι είναι η Δημιουργία Περιεχομένου

Τι είναι η Δημιουργία Περιεχομένου και τι σχέση έχει με το Marketing

Η δημιουργία περιεχομένου αποτελεί ένα μέσο διαφήμισης, γνωστό και ως content creation που πρακτικά είναι συνώνυμο με το content marketing. Η δημιουργία περιεχομένου αφορά την δημιουργία και κοινή χρήση γραπτού, οπτικού ή ακουστικού περιεχομένου που κάθε φορά έχει κάποιο στόχο. Τέτοιοι στόχοι μπορεί να είναι η ψυχαγωγία, η πληροφόριση και η προώθηση, όπου για την εκπλήρωση αυτών των στόχων θα μπορούσαμε να έχουμε αντίστοιχα ένα χιουμοριστικό βιντεάκι στο τικτοκ, ένα ενημερωτικό άρθρο σε ένα blog και μια δημοσίυεση στο Instagram σχετικά με τα υπερ μιας εταιρείας.

Ο όρος δημιουργία περιεχομένου εν έτη 2023, 9 στις 10 φορές αφορά το online περιεχόμενο. Το περιεχόμενο δηλαδή όπου τόσο ο δημιουργός όσο και το κοινό αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο αποκλειστικά με τη βοήθεια διαδυκτυακών μέσων.

Αν και ξεκίνησε (στη χώρα μας τουλάχιστον) συστηματικά περίπου το 2014 ως ένας τρόπος για τους δημιουργούς να μοιράζονται τη δουλειά τους, έχει εξελιχθεί ως ένα από τα πιο ανεπτυγμένα, πιο καλοπληρωμένα και πιο διαδεδομένα online κανάλια marketing.

Που χρησιμεύει η δημιουργία περιεχομένου - Παραδείγματα

Αν και, όπως είπαμε, μπορεί να έχει διάφορους σκοπούς, η δημιουργία περιεχομένου πραγματοποιήται στην πλειονότητα των περιπτώσεών της με τον σκοπό να προσεγγίσει μια επιχείρηση το κατάλληλο κοινό.

Υπάρχουν στο ιντερνετ χιλιάδες δωρεάν ebooks, δωρεάν σεμινάρια, εκπαιδευτικές σελίδες στο Instagram και πολλά άλλα που είναι όλα προσβάσιμα χωρίς κανένα κόστος. Η αλήθεια είναι πως όλο αυτό το δωρεάν περιεχόμενο δεν αποτελεί φιλανθρωπική ενέργεια.

Η δημιουργός ξέρει πως οι περισσότεροι θα πάρουν την δωρεάν πληροφορία και είτε να φύγουν, είτε θα έρθουν πίσω για περισσότερη δωρεάν πληροφορία. Υπάρχει όμως και ένα ποσοστό του κοινού που αφού πάρουν την πληροφορία, θα ενδιαφερθούν να μάθουν περισσότερα για την εταιρεία που τους την παρείχε και γιατί όχι να καταλήξουν και πελάτες της.

Πάρε για παράδειγμα αυτό το άρθρο.

Είναι φτιαγμένο να προσεγγίζει ανρθώπους που τους ενδιαφέρει το marketing, τα social media, το SEO, η διαφήμιση και η δημιουργία κοινού. Συμφωνόυμε πως το μεγαλύτερο ποσοστό των αναγνωστών θα έρθει, θα πάρει την πληροφορία που θέλει και θα φύγει.
Ωστόσω ένα άλλο (μικρότερο συχνότερα) ποσοστό θα θελήσει να περιηγηθεί και σε μερικά άλλα άρθρα του blog μας, ίσως να κάνει εγγραφή στο newsletter μας και ίσως να δείξει ενδιαφέρον και για τις υπηρεσίες μας.

Τι χρειάζεται για να ξεκινήσω τη δημιουργία περιεχομένου

Τι είναι η Δημιουργία Περιεχομένου

Η δημιουργία περιεχομένου είτε ξεκινάει από έναν επαγγελματία εξαρχής ως ένας τρόπος marketing.

  • Για παράδειγμα, μια επιχείρηση που μαζί με την ιστοσελίδα της ξεκινάει μια σελίδα στο Instagram όπου θα δίνει χρήσιμες πληροφορίες για θέματα του κλάδου της.

Ή για πολλούς ξεκίνησε ως χόμπι, ως ένα μέσω έκφρασης, ή απλά ως μια δημιουργική απασχόληση και με τον καιρό απέκτησε χορηγούς (monetization) και ξεκίνησε να φέρνει κοινό σε επιχειρήσεις.

  • Για παράδειγμα, μια επιχείρηση που μαζί με την ιστοσελίδα της ξεκινάει μια σελίδα στο Instagram όπου θα δίνει χρήσιμες πληροφορίες για θέματα του κλάδου της.

Οι περισσότεροι ανήκουν στην πρώτη κατηγορία.

Οπότε, όπως μπορεί να καταλάβει κανείς, η δημιουργία περιεχομένου δεν χρειάζεται κάποια προηγούμενη εμπειρία. Το σημαντικότερο είναι αυτό:

“Να έχεις να πεις κάτι που να ενδιαφέρει τον κόσμο”

…Και τον κόσμο μπορεί να τον εδιαφέρουν πολλά πράγματα.

Μπορεί να είναι ενδιαφέρον μια αναφορά με τους τζίρους των μεγαλύτερων ελληνικών εταιριών για το 2022. Μπορεί να είναι ενδιαφέρον μια playlist στο youtube με επεξηγηματικά βιντεάκια για το πως να βάψω το σπίτι μου. Μπορεί να είναι ενδιαφέρον μια σειρά post στο instagram πάνω σε συμβουλές οδήγησης.

Τι είναι η Δημιουργία Περιεχομένου

Τα 3 βήματα της δημιουργίας περιεχομένου

1. Βρες ποιό είναι το κοινό-στόχος για τον κλάδο σου (σε ποιούς θα ήθελες να απευθυνθείς)

 

2. Σκέψου τι προβλήματα μπορεί να έχουν, τι απορίες μπορείς να τους λύσεις, τι έχεις να τους προσφέρεις που θα τους φανεί ενδιαφέρον.

3. Ετοίμασε το υλικό σου και δημοσίευσέ το είτε σε βίντεο, είτε σε ένα blog, είτε σε μια σελίδα social media

Επικοινωνήστε Μαζί Μας

Τι είναι η Δημιουργία Περιεχομένου-Writelix.gr
Αρχική Σελίδα
Τηλέφωνο
Ας Συνεργαστούμε